Гарантія та сервіс
Гарантія та сервіс
Ми є сертифікованими представниками всієї продукції, що представлена на сайті, а це більшість виробників електронного торговельного обладнання, яке є на ринку України. Кожен товар має гарантію щонайменше 12 місяців залежно від гарантійних зобов'язань виробника. У комплекті з гарантійним товаром додається гарантійний талон, за яким Ви завжди можете до нас звернутись. Ми повністю відповідаємо за реалізований нами товар!
Обмін та повернення товару
Весь товар представлений на сайті – оригінальний та має офіційну гарантію виробника. Термін гарантійного обслуговування варіюється від 3 до 36 місяців, залежно від типу товару та його виробника. Для гарантійного обслуговування товару, придбаного в інтернет-магазині Scantrade.com.ua, Ви можете звернутися безпосередньо за контактними телефонами на сайті, у гарантійному талоні або в магазин за адресою: Київ, вул. Олекси Тихого 55/13, оф.4.
Обмін та повернення товару, купленого в інтернет-магазині scantrade.com.ua, здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживачів».
Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Умови приймання комплектуючих у гарантійне обслуговування, проводиться в технологічній упаковці, за обов'язкової наявності заводського комплекту постачання виробу для транспортування.
Магазин не несе гарантійних зобов'язань, а вироби (комплектуючі) знімаються з гарантійного обслуговування у випадках:
- втрати (продажу) гарантійного талона та/або втрати (продажу) самого виробу та/або документа, що підтверджує купівлю;
- експлуатації Споживачем виробів (комплектуючих) без підключення кабелів електроживлення до контуру заземлення на робочому місці, а також внаслідок збитків, спричинених невідповідністю вимог електроживильних, кабельних та телекомунікаційних мереж, які чинні в Україні вітчизняних та міжнародних технічних стандартів (ДСТУ, ГОСТ, МЕК, EN, ISO), норм і правил, а також внаслідок перепадів напруги в електромережі та/або раптового відключення (подачі) електроенергії;
- збитків, внаслідок недотримання Споживачем правил експлуатації та/або використання виробів (комплектуючих) не за їхнім прямим призначенням;
- порушення Споживачем пломб (стікерів) Виробника (Постачальника), виробів (комплектуючих) та наявності механічних пошкоджень, а також збитків внаслідок умисних (руйнівних) та/або помилкових (за незнанням) дій Споживача;
- наявність слідів стороннього втручання ззовні та/або виконання ремонту не в сервісному центрі, а також у разі потрапляння всередину виробів (комплектуючих) сторонніх предметів, рідин, комах (живих та неживих організмів) тощо.
- експлуатації Споживачем неліцензійних компакт-дисків та/або їх руйнування з будь-яким змістом;
- за форс-мажорних обставин;
- у разі порушення правил експлуатації виробу;
- некомплектні та/або неупаковані вироби (комплектуючі) - відсутність будь-яких обов'язкових елементів (компонентів) комплектації (базової конфігурації).
Усі умови гарантії діють у межах законодавства про захист прав споживачів та регулюються законодавством України.
Витяг із закону:
«Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром».